Sierpień, 2008

Szybka decyzja na samotną

Środa, 13 sierpnia 2008 · dodano: 13.08.2008 | Komentarze 0

Szybka decyzja na samotną poranno-południową przejażdżkę. Wiatr strasznie dziś kręci i momentami na 2-4 było ciężko jechać. A trasa: Lublin-Węglinek-Stasin-Tereszyn-Babin-Jaroszewice-Bełżyce-Borzechów-Niedrzwica Kościelna-Niedrzwica Duża-Krebsówka-Osmolice-Prawiedniki-Zemborzyce i wreszcie ścieżką rowerowa do domu. Na 20km przed metą zabrakło mi wody i jeszcze głód mnie dopadał, więc nie było lekko. Taka samotna przejażdżka ma swoje plusy. Przypomniałem sobie jak to było jeszcze w ubiegłym roku gdy nie jeździłem z ludźmi z forum. Ale też można się trochę nad sobą pozastanawiać jadąc samemu. Ogólnie było fajnie.

Dzisiaj wybraliśmy się z sąsiadem

Poniedziałek, 11 sierpnia 2008 · dodano: 11.08.2008 | Komentarze 0

Dzisiaj wybraliśmy się z sąsiadem i kolegą jednocześnie - Kamilem na przejażdżkę improwizowaną. było gites tylko już pod koniec wycieczki mało nas nie staranował pijany kierowca. Ci ludzie to debile; innego określenia nie znajduję!

Dzisiaj pojechaliśmy spod LKj

Czwartek, 7 sierpnia 2008 · dodano: 07.08.2008 | Komentarze 0

Dzisiaj pojechaliśmy spod LKj zgodnie z planem Tomka. Było na pięcioro: Karolina, Artur, Michał, kierownik Tomek:) i ja. Było fajnie, choć jak dla mnie po terenie momentami było za duże tempo.

Przy naszym ulubionym LKJ stawili

Środa, 6 sierpnia 2008 · dodano: 06.08.2008 | Komentarze 0

Przy naszym ulubionym LKJ stawili się w licznej grupie: Jacek... i ja I tak odbyliśmy przejażdżkę z cyklu "KOMBINOWANE NA BIEGU", tzn. bez konkretnego planu pojechaliśmy przed siebie. LKJ-wzdłuż Jana Pawła-Węglinek-Stasin-Tereszyn-Radawiec Duży-Pawlin-Bełżyce-Babin-Strzyżewice-Krężnica Jara-Prawiedniki-Zalew-LKJ-DOM:P

Dzisiaj pobiliśmy rekord.

Wtorek, 5 sierpnia 2008 · dodano: 06.08.2008 | Komentarze 0

Dzisiaj pobiliśmy rekord. Pod LKJ-em stawiło się aż dziewięć osób: Karolina, Magda, Artur, Jurek, Tomek, Piotrek, Łukasz, Mateusz i ja. Było super. pojechaliśmy do zalewu ścieżką rowerową znaną choć nielubianą:P. Potem przez las i wkrótce znaleźliśmy się przed Prawiednikami. Dalej ciągle główną drogą i obok Osmofrostu w Osmolicach pojechaliśmy przed siebie. Trochę krążenia po dobrych szosach, lasach i szutrach, i znów znaleźliśmy się w Osmolicach. Tym razem na skrzyżowaniu przed wspomnianym Osmofrostem skręciliśmy ostro w prawo w dół i tak znaleźliśmy się po paru minutach w Prawiednikach . Powrót podobnie jak dojazd do zalewu. Dziś niepisanym kierownikiem wycieczki był Artur i dobrze, bo nie wiem czy nawet świadomie czy też nie:P, pomimo dużego wiatru prowadził całą naszą kolumnę tak, by wiało nam w plecy. EKSTRA!!!

Powrót z Urszulina o domu.

Niedziela, 3 sierpnia 2008 · dodano: 03.08.2008 | Komentarze 0

Powrót z Urszulina o domu. Z perspektywą wyjazdu w Bieszczady i jazdy po górach zabrałem sakwy i trochę je dociążyłem . Łącznie z torbą na kierownicy wiozłem jakieś 12kg bagażu. Trzeba się przyzwyczajać do większego obciążenia gdy w zanadrzu górskie szaleństwa:D

Lublin-Urszulin ale nie tak szybko,

Piątek, 1 sierpnia 2008 · dodano: 03.08.2008 | Komentarze 0

Lublin-Urszulin ale nie tak szybko, bo.. bo ustawiłem się z filią naszego forum w Łęcznej tj. z Michałem , naszym Soltys-em. I tak pojechaliśmy okrężnymi drogami i bocznymi i głównymi, i asfaltami i szutrami najpierw Rogóźno i potem nad Piaseczno. Potem się "rozjechaliśmy" w swoje strony. Fajnie było.