Kwiecień, 2009

Pół dnia jeżdżenia...

Wtorek, 14 kwietnia 2009 · dodano: 15.04.2009 | Komentarze 3

w pięknej pogodzie. Słowem super było. Najpierw pierwszą pięćdziesiątkę zrobiłem z Kamilem: Lublin-Węglinek-Stasin-Tereszyn-Strzeszkowice-Krężnica Jara-Prawiedniki-Nowiny-Osmolice-Pszczela Wola-Prawiedniki-Zalew Zemborzycki-Lublin. I nagle takie ssanie się załączyło, że nie było jak jechać. Wróciłem więc do domu na 45minut, zjadłem coś i z powrotem pojechałem pod LKJ, gdzie spotkaliśmy się w sześcioro: Magda, Karola, Grzesiek, Wiesiek, Jurek i ja. I ten drugi etap to czysto krajoznawcze rowerowanie, bo "na biegu" modyfikowaliśmy już znane nam drogi. W ten sposób poznaliśmy trochę nowych terenów. A jeździliśmy w okolicach Konopnicy i dróg na Opole. Bardzo udany dzień, po pogodowo brzydkich świętach.

Powrót ze świąt

Poniedziałek, 13 kwietnia 2009 · dodano: 13.04.2009 | Komentarze 0

Dziś w porównaniu z piątkiem jechało mi się super. Lekki wiaterek boczny a momentami w plecy. Brakowało tylko słońca; wtedy byłoby przyjemniej. Pierwsze 30km pokonałem 1h 4 minuty później zaczęło się powolne wspinanie na Wyżynę Lubelską, średnia trochę spadła a jednak to i tak najlepsza moja dotychczasowa średnia w tym sezonie. Może już jutro nie będę "musiał" jeździć sam:P

Wyjazd na święta

Piątek, 10 kwietnia 2009 · dodano: 13.04.2009 | Komentarze 0

Jak w tytule: zabrałem rowerek i pojechałem na wieś do babci do Urszulina, kierunek Włodawa. Fajnie się jechało pomimo wiatru w twarz. Już dawno nie jeździłem sam, czasem to dobra odskocznia... ale nie za często. Jednak możliwość pogadania z kimś w trakcie jazdy daje większą frajdę z pokonywanych kilometrów:P

Jakiś kryzys??

Środa, 8 kwietnia 2009 · dodano: 08.04.2009 | Komentarze 0

Dziś pod LKJem było nas w sumie ośmioro: Karola, Wiesiek, Jurek, Grzesiek, Kamil, który właśnie wracał znad zalewu, Arek, ja i debiutant Szymon. Przed wyjazdem zafinishowałem łańcuch i miałem cichą nadzieję, że potniemy jakąś asfaltową lub chociaż brukową ścieżką, ale nie.... Pojechaliśmy jak zwykle bez planu, tym razem na moje niestety w Stary Gaj więc Szymon, który przyjechał kolarką odpuścił dzisiejszą eskapadę. Jakoś nie czułem wiatru w nogach do dzisiejszej jazdy, nawet coś mi się nie chciało a może to z rowerowego przejedzenia. Who knows??...

Popołudniowe śmiganie...

Wtorek, 7 kwietnia 2009 · dodano: 07.04.2009 | Komentarze 0

... zacząłem sam wycieczką do Świdnika na spotkanie z ziomalem a później powrót na ustawkę pod LKJem, gdzie w sumie zjechało się nas siedmioro: Magda, Karolina, dwóch Grześków, Wiesiek, Arek i ja. I takie mocne tempo zarzucili chłopaki ale jakoś po weekendzie dobrze mi się jechało nawet się specjalnie nie zmęczyłem. Fajnie było, choć przez chwilę niebezpiecznie, bo jeden z naszych bajkerów poleciał przez kierę. Skończyło się na stłuczeniach i scentrowanym tylnym kole.

• Sprzęt Author Solution 2007

A 3go dnia naszej eskapady...

Poniedziałek, 6 kwietnia 2009 · dodano: 06.04.2009 | Komentarze 4

byliśmy umówieni na 9tą z Krakowiakami. Oczywiście nie udało się dojechać punktualnie na czas, bo zagadał nas mąż gospodyni naszej agroturystyki - wielbiciel zwierząt, w tym Henia, sarenki, która się do niego kiedyś przybłąkała, a którą uchronił przed złym człowiekiem. Bardzo fajny zwierzak. Ale cóż, nam pozostało ładnie podziękować i pojechać dalej. Po 20tu minutach byliśmy już w miejscu, w którym obozowali Krakowiacy. Stamtąd pojechaliśmy do Wąchocka, gdzie zwiedziliśmy ogromny klasztor Cystersów, zrobiliśmy zdjęcie przy słynnym pomniku sołtysa i szukając po drodze jakiejś knajpki z jedzeniem dojechaliśmy wreszcie do Skarżyska Kamiennej, gdzie udaliśmy się najpierw zakupić bilety powrotne do domu a następnie na obiad. I tam w pizzerii, już ostatnie wspólne chwile - nadchodziła godzina naszych pociągów: Jarka najpierw, ekipy krakowskiej i my jako ostatni pojechaliśmy na dworzec PKP. Pociąg oczywiście miał ze 25 minut spóźnienia jak to w Polsce bywa ale po 23 byłem już w domu. Świetny wyjazd! A kolejny to Wschód ale już pod namioty a nie żadne agrowczasy:P:D!

• Sprzęt Author Solution 2007

Dzień drugi naszego rajdu...

Sobota, 4 kwietnia 2009 · dodano: 06.04.2009 | Komentarze 0

rozpoczęliśmy wspólnym śniadaniem, a po nim wyruszyliśmy do Kazimierza Dolnego, gdzie spędziliśmy ok. 2ch godzin. W dalszym planie mieliśmy przeprawę promową do Janowca i zobaczenie słynnego zamku. Niestety z powodu wysokiego stanu wody żaden z promów nie pływał więc musieliśmy wracać do Puław i mostem drogowym przez Wisłę dopiero dostaliśmy się na drugą stronę. I po 10 km znaleźliśmy się w Janowcu a tam w pobliżu zamku pod wielkim dębem urządziliśmy sobie dłuuugi popas. Po 16tej wyruszyliśmy dalej na nocleg w okolice Bałtowa. Pogoda świetna, dobrze się jechało ale po 70km jakiś kryzys nagle dopadł niemal połowę grupy i mnie. Mały postój, szamanko i woda czy inny sok dużo pomogły. Pojechaliśmy dalej, ale było już późno zaczął zapadać zmrok a my jeszcze mamy 20km do naszej agroturystyki a mieszany Kraków do jakiegoś lasu, gdzie można było rozbić namioty. Po drodze w ciemności ale przy bardzo rozgwieżdżonym niebie trzeba było przeprowadzić akcję serwisową w bajku Karoli: puściło bowiem mocowanie bagażnika. Dobrze że mieliśmy trochę narzędzi, bo pokombinowaliśmy trochę i po 15tu minutach było już OK. Mogliśmy kontynuować jazdę. Po 22ej znaleźliśmy się na Agroturystyce. Wspólny łyk zmrożonej wódeczki i wreszcie sen!

• Sprzęt Author Solution 2007

3dniowy rajd Lublin-Skarżysko Kamienna.

Piątek, 3 kwietnia 2009 · dodano: 06.04.2009 | Komentarze 0

I zaczęło się: pierwszy dłuższy niż jeden dzień wypad rowerowy. Wybraliśmy się na spotkanie z Krakowiakami do Puław, skąd mieliśmy rozpocząć sobotni rajd po Lubelszczyźnie i jak się później okazało po Świętokrzyskiem. Z Lublina pojechaliśmy we troje: Magda, Karola, i ja a do Wojciechowa towarzyszył nam Jurek, który później wrócił do Lubelca. Dalej pojechaliśmy we troje. W Nałęczowie zrobiliśmy mały postój, na kanapkę czy innego Snickersa. Przed nami jeszcze ponad 35km a godzina już późna bo było po 18tej. Więc nie żałowaliśmy i dawaliśmy czadu na naszych obładowanych w sakwy rowerach. Ok 21ej znaleźliśmy się w Puławach w Schronisku Młodzieżowym a po 22ej wyjechaliśmy po Krakowiaków, którzy mieli dojechać do Puław pociągiem. Zajeżdżamy na dworzec otwierają się automatycznie drzwi naszego polskiego terminala PKP Puławy:D a na ławeczce czeka czytając gazetę jakiś gość z obładowanym rowerem jak nasze. To Jarek - warszawski uczestnik naszej wspólnej wycieczki, pogadaliśmy trochę a za chwilę Magda przyprowadziła dwójkę Krakowiaków: Martę, Krzyśka i Katowiczanina Radka. wróciliśmy więc w siedmioro do schroniska rozlokować się i wypić wspólnie domowe winko... i tak minął piątek.

• Sprzęt Author Solution 2007

Piękna pogoda, kilka wolnych godzin...

Czwartek, 2 kwietnia 2009 · dodano: 03.04.2009 | Komentarze 0

... więc szkoda było siedzieć w domu. Zabrałem się sam do Nałęczowa. Pięknie było pogoda, świetna, suchutko wszędzie. Lekki wiatr w plecy w drodze DO, zaś z powrotem człowiek już troszkę zmęczony i lekki wiatr w twarz = troszkę wolniejsza jazda ale było super. A w piątek 3dniowy rajd z Krakusami:D