Najpierw rowerowanie po mieście

Piątek, 12 września 2008 · dodano: 12.09.2008 | Komentarze 2

Najpierw rowerowanie po mieście do pracy i z pracy a po południu wycieczka do Polanówki do kolegi. W drodze powrotnej na ścieżce rowerowej od zalewu jakiś kretyn jechał bez oświetlenia i to środkiem ścieżki i jakimś cudem musiałem przed nim uciekać na pobocze. niestety zjechałem na trawe a ciemno już było i przewróciłem się. W ten sposób chyba zgiąłem przerzutkę tylną. Jutro trafi na warsztat, zobaczymy czy da się ją przywrócić do pierwotnego stanu.

Kretyni bez oświetlenia na przedzie... i z tyłu... bójcie się!!

pauletto007
| 10:33 sobota, 13 września 2008 | linkuj To znaczy miałem w zasadzie tylko zgięty hak przerzutki i właśnie tę usterkę usunąłem dzisiaj także na po południe rower jest już podszykowany:D
Pozdrawiam,
Paweł
De5troy3r
| 22:10 piątek, 12 września 2008 | linkuj Nawet ja na swojej kolarce zainstalowałem oświetlenie, choć po zmroku nie jeżdżę :)

Musze powiedzieć, że nieoświetleni rowerzyści to plaga! Mam nadzieję, że żadnej poważnej usterki sprzęt nie doznał :)