• Sprzęt Author Solution 2007

Moja I wyprawa rowerowa - dzień 10

Czwartek, 23 lipca 2009 · dodano: 12.08.2009 | Komentarze 0

Z naszego dzikiego noclegu bez śniadania ruszamy do Białowieży, oddalonej o ok. 15km. Po drodze jednak dopada nas głód, więc tankujemy żołądki przy pomniku z Żubrem symbolizującym pobliski rezerwat. Za chwilę oglądamy rezerwat, ale najciekawsze dla nas zwierzaki, tj. wilki i rysie:P niestety wypoczywają w dalszych częściach swoich wydzielonych obszarów. Oglądamy więc najpopularniejsze żubry i wyjeżdżamy na główną drogę.
Chwilę po opuszczeniu rezerwatu, po prawej stronie zauważamy drogowskaz na tajemni-cze Miejsce Mocy. Zawracamy więc i jedziemy je zobaczyć. Ale zanim je znajdziemy, to czeka nas blisko 5km jazdy po korzeniach, piachach i leśnych ścieżkach. Dojeżdżamy na miejsce i jesteśmy lekko rozczarowani: kilka przypadkowo ustawionych głazów to nic specjalnego a rzekome miejsce uzdrawiające wywołuje jakiś dziwny ból kręgosłupa u Krzyśka:P
Wracamy na trasę i kierujemy się do Narewki. Wkrótce okazuje się, że trasa to ok. 30km po terenie. Specjalnie uradowani nie jesteśmy, bo te ciężkie rowery… słowem zdrowe to dla nich nie jest ale na szczęście dziś się nic z nimi złego nie dzieje. Dodatkowo dopada nas kry-zys spożywczy… brakuje nam jedzenia a w pobliżu żadnych sklepów, a i teren pod rozbicie namiotów do wymarzonych nie należy. Bierzemy się w garść i uparcie rozbijamy namiot, ciągle atakowani przez natarczywe komary. Koniec na dziś.