Pomimo silnego wiatru w

Niedziela, 8 lipca 2007 · dodano: 08.07.2007 | Komentarze 3

Pomimo silnego wiatru w twarz decyzja zapadła.. dzisiaj Lublin-Nałęczów-Lublin. wreszcie nie w pojedynkę ale z koleżanką, która znalazła mnie właśnie dzięki temu portalowi:-) Tak więc fajnie... dzisiaj pierwsze poważne kilometry z nowymi espedekami i podsumowując chyba zaczynam sie już do nich przyzwyczajać... ale nic nie może być idealne dlatego jedną wywrotkę zaliczyłem, dojeżdżając do wzniesienia przy wyjeździe z parku uzdrowiskowego. NAPAD NIEKONTROLOWANEGO śMIECHU NAPADł MNIE WóWCZAS:-) A POTEM JESZCE WOKół ZALEWU:-)

Mlynarz
| 06:46 wtorek, 10 lipca 2007 | linkuj Zapraszam na forum BIKEstats, gdzie dziś ruszył wielki
PLEBISCYT NA NAJLEPSZY BROWAR UŻYTKOWNIKÓW BS!

1. Każdy typuje 3 ulubione piwa, w kolejności od najbardziej lubianego.
2. Będą przyznawane punkty za pozycje: 1. – 4 punkty, 2. – 2 punkty, 3. – 1 punkt.
3. Swoją trójkę każdy może wytypować do ostatniego dnia wakacji, tj. 31. sierpnia.
4. W plebiscycie mogą brać udział tylko użytkownicy zarejestrowani na BIKEstats.

Pozdrawiam! :D
Anonimowy tchórz | 07:01 poniedziałek, 9 lipca 2007 | linkuj Bez przesady, robię to co lubię jak już coś robić to z sercem:-)
verbcd
| 13:24 niedziela, 8 lipca 2007 | linkuj Nio i kolejny piękny dystans, kręcisz Paweł ostro muszę i ja zacząć więcej jeździć bo uciekniesz mi nieosiągalnie :)
pozdrawiam i życzę kolejnych takich dystansów :)