• Sprzęt Merida TFS 900 SKRADZIONA!!!

Pożegnanie Lata z RL - dzień 1.

Sobota, 2 października 2010 · dodano: 03.10.2010 | Komentarze 2

Do lata, do lata, do lata piechotą będę szedł:P Nie piechotą tylko rowerem i nie szedł tylko jechał. Pożegnanie Lata to cykliczna impreza Rowerowego Lublina , na której w tym roku "bawiło się" blisko 40 osób które wystartowały wspólnie spod lubelskiego Makro. Głównymi organizatorami i logistykami eskapady byli Jurek i Tomek TKT. I przyznać trzeba, że był to iście hardkorowy wyjazd. Choć pogoda dopisała to miejscami w lasach i na polach były takie błota, że warto było się przedtem zastanowić nad przepłynięciem:P Mój patent adaptera bagażnika omijający zacisk tarczówki sprawdził się w 100% i w terenie i na szosie. Sukces!!:-) Na wieczór dotarliśmy do wytyczna gdzie u sióstr nazaretanek wynajęliśmy pokoje. Pomimo duchowego zaangażowania naszych gospodyń warunki bytowania były bardzo świeckie:D A o 19tej uderzyliśmy na ognisko - punkt kulminacyjny imprezy. W trakcie złożyliśmy jubilatowi Jurkowi urodzinowe życzenia, było masę śpiewania a repertuar nie uwzględnił chyba jedynie kolęd:P Śpiewom nie było końca, ale gdy chmielowych izotoników zaczęło brakować impreza chyliła się ku końcowi choć było super! I tak minął nam dzień pierwszy.