Piękna niedziela z dość wahliwą

Niedziela, 29 lipca 2007 · dodano: 29.07.2007 | Komentarze 2

Piękna niedziela z dość wahliwą pogodą z rana ale warto było. Wypad do Kazimierza z ekipą z bajkerskiego forum. Wielkie dzięki. Lublin-Stasin-Marynin-Wojciechów-.....-Kazimierz (tyle tych miejscowości, że aż ciężko je wszystkie wymienić). Z powrotem troszkę modyfikacji na trasie bo przez Niezabitów. Kilka postojów: 1. zimne piwko na rynku w Kazimierzu, 2. postój obok słynnej kuźni w Wojciechowie na kanapce czy innej wodzie mineralnej. Ogólnie doskonała niedziela, która trzeba kiedyś powtórzyć oczywiście z sukcesywnym zwiększaniem dystansu.
Pozdrawiam wszystkich CYKLOFILI:-)

Pauletto:) | 22:16 poniedziałek, 30 lipca 2007 | linkuj Mnie również się tak jakby wydaje, że ten Nick widziałem już na forum rowerowym HEJ LUBLIN:-) To fajnie, ze jest nas tyle może ta grupa zacznie się jeszcze bardziej rozrastać:-) i zaczniemy kombinować jakieś dłuższe wypady... może nawet wyprawy kto wie.
Pozdrawiam wszystkich CYKLOFILI:-) i Ciebie Tomie również, zatem do zobaczenia na trasie:-).
Tom | 18:40 poniedziałek, 30 lipca 2007 | linkuj He he, brzmi to jakoś znajomo ;) Pozdrawiam serdecznie