• Sprzęt Merida TFS 900 SKRADZIONA!!!

Makaronowy pałer...

Czwartek, 19 maja 2011 · dodano: 19.05.2011 | Komentarze 0

..., po takim obiedzie moc w nogach i wena do jazdy przychodzą same:-) Dziś na ustawkę Bezpieki pod Decathlon dotarło nas 9-cioro, skąd z lekkim opóźnieniem wystartowaliśmy trochę po bezdrożach i trochę po bocznych szoskach. Ale jechało się super, pomimo dwóch przebitych dętek przed samym Jawidzem. Zanim dojechaliśmy mieliśmy dość sporo terenu i przeprawę przez pokrzywy, walkę z komarami, także przygód było całkiem sporo.

Tak mi się przypomniało z trasy, co mnie oburzyło okrutnie: zjeżdżaliśmy z Pliszczyna w lewo, w taki ładny wąwóz dość wąski, kręty i pod górkę. Jechałem ostatni, niedaleko przed nami szedł pewien "pan" z córką i psem (aż mi się cisną ciężkie epitety na usta!!). I jako, że jechałem ostatni to pies się w ostatnim momencie zerwał i zabrakło ze 3-5 cm, jakby mnie udziabał w kostkę, no więc minąłem "pana" i krzyknąłem do niego, że kaganiec to się nosi i od razu przyszła mi na myśl złota myśl: jeśli właściciel psa jest głupszy niż pies, to ten "pan-właściciel" nie powinien posiadać psa.

Pomimo tego wypad świetny a i makaronowa dieta na rower jest w sam raz:-)