Z Jurkiem, kumplem

Niedziela, 23 września 2007 · dodano: 23.09.2007 | Komentarze 2

Z Jurkiem, kumplem z forum bikeforum.pl <zakładka HEJ Lublin> wybraliśmy się na trasę Jego autorstwa. I tak pomieszaliśmy dwa szlaki: czerwony rowerowy i niebieski pieszy. Duże zróżnicowanie nawierzchni, mnóstwo podjazdów i zjazdów, doskonała pogoda i kompan do jazdy, to wszystko czego potrzeba prawdziwemu CYKLOFILOWI:D Wyjechaliśmy spod Grafa, potem ścieżką rowerową dojechaliśmy do Poręby i przez Węglinek do Stasina. Potem na Marynin, do Radawca... a dalej już nie pamiętam ale było świetnie. Za to powrót widowiskowy, bo przez Dolinę Ciemięgi właśnie niebieskim szlakiem do Pliszczyna a stamtąd ul. Turystyczną do Grafa i ścieżką wzduż Bystrzycy do domku:D

P.S Łańcuch znów do zaFINISHowania:P

Popołudniowy wypad nad zalew i trochę po okolicach z koleżankami, i jeszcze niespodziewane spotkanie z kumplem z czasów technikum. FAJNIE:D

pauletto007
| 22:17 niedziela, 23 września 2007 | linkuj Niom wreszcie coś dłuższego bo zwykle jeżdżę sam i wtedy już po 3 godzinach po prostu mi się nudzi:P a co do zalewu to zalew wieczorkiem:P
De5troy3r
| 19:33 niedziela, 23 września 2007 | linkuj Przynajmniej nic nie wspomniałeś o Zalewie Zemborzyckim, więc wydaje mi się, że go skutecznie ominąłeś :) Dystans niczego sobie.