Z kumplem wybraliśmy

Wtorek, 25 września 2007 · dodano: 25.09.2007 | Komentarze 2

Z kumplem wybraliśmy sie znów na nieplanowana trasę:D Ale tym razem wystartowaliśmy z dworku grafa , potem przez osiedle na Kalinie czerwonym rowerowym szlakiem do Pliszczyna. Tam, za szkołą skręciliśmy w lewo i w sumie to już nie wiem gdzie się znaleźliśmy, ale Lublin mieliśmy po lewej stronie co jest z resztą logiczne:D Potem wyjechaliśmy gdzieś niedaleko Elizówki i wjechaliśmy do doliny Ciemięgi i wreszcie jakoś do miasta od dzielnicy Choiny.

P.S Nie posmarujesz, nie pojedziesz:D

Pauletto:) | 17:11 środa, 26 września 2007 | linkuj Dolina Ciemięgi to dość w większości dobre asfalty; jest kilka czaderskich zjazdów. Na moim mtb bez dokręcania na jednym z nich miałem 53.2km/h na semi-slickach 26x1.95 także na szosóweczce myślę, że 70 dałoby radę pokręcić:D
De5troy3r
| 20:15 wtorek, 25 września 2007 | linkuj Kurcze, gdybym znał tamtejsze tereny to może mógłbym Ci odpowiedzieć na pytanie "Gdzie byliśmy?" ;) Niestety w dolinie Ciemięgi byłem chyba tylko raz hyhy. Muszę się wybrać w tamtejsze rejony, zrobić rekonesans ;) A może się trafi jakiś kawałek dobrego asfaltu hyhy, nigdy nic nie wiadomo ;)