• Sprzęt Merida TFS 900 SKRADZIONA!!!

Historycznie...

Niedziela, 17 lipca 2011 · dodano: 17.07.2011 | Komentarze 0

... bo tylko tak można nazwać ustawkę Jurka, której pełny tytuł brzmi "Rowerem w zapomniane miejsca historii Lubelszczyzny". Według trasy Jurka objechaliśmy pięć dworków, przy każdym znich nasz etatowy ptrzewodnik Jurek opowiedział nam krótko o losach budowli. I tak najpierw odwiedziliśmy Dwór Kołaczkowskich we wsi Moszenki, Dwór w Ługowie, Dwór w Czesławicach, Wojciechowie i ostatni Dwór w Palikijach, do którego wejść pozwoliła nam jego właścicielka. Opowiedziała po krótce o historii istnienia i funkcjonowania posiadłości, a na koniec udostępniła nam miejsce pod ognisko. Mogliśmy się posilić niezwykle dietetycznym, sportowym jedzeniem... czyli kiełbasą z ogniska:P. Ale w kupie zawsze wszystko smakuje wyjątkowo. Szkoda, że nie wszyscy mogli pojechać, bo jedzenia było aż nadto. Po ognisku odbył się konkurs wiedzy nt. miejsc, które dziś odwiedziliśmy. A powrót to już zupełna dowolność. I tak do Lublina dotarłem w grupie sześciu osób, wśród których była dwójka znajomych mojej Kasi. Bardzo fajny dzień, świetna rowerowa pogoda. Szkoda, że nie WSZYSCY mogli wziąć udział, a szczególnie TY.