• Sprzęt Merida TFS 900 SKRADZIONA!!!

III Lubelska Pielgrzymka Rowerowa na Jasną Górę – DZIEŃ 4

Niedziela, 31 lipca 2011 · dodano: 01.08.2011 | Komentarze 0

Budzę się przed 6tą i od razu prysznic. Jest lepiej, bo woda jest ciepła. Niestety nasze prze-moczone ubrania są dalej przemoczone. A brak słońca nie pozwala na wysuszenie choćby części ubrań. Ale twardo o 8ej ruszamy w trasę. Dziś docelowo osiągamy Jasną Górę w Czę-stochowie, ale zanim to po drodze odwiedzamy sanktuarium Ojca Pio. Ojciec ze zgromadzenia opowiada a cierpieniu Ojca Pio – stygmatach. Jest nieziemsko ciekawie. Krótka modlitwa, ucałowanie relikwi Ojca Pio i ruszamy dalej. Za ok.15km Jasna Góra. Dojeżdżamy najpierw pod Klasztor jednak tuż przed wjazdem do miasta, na zjeździe po kocich łbach rozpina mi się łańcuch – kilka minut roboty i po krzyku. Będąc już pod Klasztorem robimy wspólne zdjęcie później przyklękamy i wraz z ks. Michałem odmawiamy modlitwę „Zdrowaś Mario”.
Do naszego miejsca noclegu Domu Misjonarzy Chrystusa trafiamy dość szybko, i za chwilę czeka na nas gorący obiad z prawdziwego zdarzenia – wreszcie! :-) Wieczorem o 19.15 w naszych pomarańczowych pielgrzymkowych koszulkach idziemy rozpoczynamy Mszę św., której przewodniczy nasz ks. Michał wraz z ks. Damianem i z ks. Pawłem. Równolegle do naszej mszy w kaplicy obok swoją jubileuszową 30 mszę pielgrzymkową mają nasi górale z Bachledówki – grupa blisko 700 osób! Czekamy dziś na Apel Jasnogórski i po 22ej trafiamy na nocleg. Zmęczenie daje o sobie znać – szybko usypiam.