• Sprzęt Merida TFS 900 SKRADZIONA!!!

Roztocze z RL... DZIEŃ 1...

Sobota, 20 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 0

... to rajd dwudniowy, na który zdecydowało się 15 osób, i który zaczęliśmy od wspólnego spotkania na końcowym przy ul. Kunickiego. Dziś wiatr nam b. mocno kręcił, ale gł. wiało z boku, czasami dość mocno. Choć z rana było dość chłodno, to ok. południa nam się rozpogodziło i zaczęło mocno przygrzewać. Na trasie przed Żółkiewką przypadkową spotkaliśmy Kolę, przejechał kawałek z nami i się zawrócił do Lublina. Im bliżej Roztocza, tym więcej górek zjazdów, ale też jakość nawierzchni co raz słabsza, a moje nowe cieńsze oponki mocno wpadały w dziury. Będąc już na Roztoczu zjechaliśmy z drogi głównej w wąwozy. Takiego cuda natury już dawno nie widziałem - widać, że żywioł wody ma ogromną siłę, bo bruzdy były dość głębokie, wyglądały na świeże. Całą trasę jechaliśmy dość szybko, w zasadzie brak awarii poza jedną złapaną gumą u Łukasza przed samym wjazdem do Zwierzyńca. I tak dotarliśmy do Zwierzyńca na kwaterę "Zacisze" - polecam, b. dobre warunki, przystępna cena.