• Sprzęt Merida TFS 900 SKRADZIONA!!!

Historycznie z RL....

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 0

... czyli wycieczka wg pomysłu naszego Jurka, wystartowaliśmy spod pomnika przy szkole podstawowej na Lipowej, upamiętniającego partyzantów w tym słynnego Zaporę.
Po krótkiej opowieści przedstawiciela partyzantów AK i powitaniu wszystkich uczestników - razem ponad 50 osób - wyruszyliśmy podzieleni na 4 grupy. Najpierw Piłsudskiego do ścieżki wzdłuż Bystrzycy, dalej ścieżką rowerową na Jana Pawła. Z niej zjechaliśmy do nowo wybudowanego "bulwaru" w paru im. Jana Pawła II i a chwilę przez Węglinek dotarliśmy do Konopnicy. Dalej na Marynin i Tereszyn, a po drodze była stłuczka dwóch naszych uczestniczek.
Dalej się potoczyliśmy do Bełżyc prze Jaroszyce. W parku w Bełżycach krótki popas. Stamtąd już niedaleko do celu. Nie pamiętam nazwy miejscowości, ale w lesie zatrzymaliśmy się przy pomniku partyzantów, gdzie p. Marian Pawluczak (chyba nie pomyliłem nazwiska?)- były uczestnik walk partyzanckich skutecznie zajął nas opowiadaniem swoich przeżyć. Było ciekawie. Złożyliśmy symboliczny wieniec na grobie żołnierzy i pojechaliśmy na niedaleką polankę na popas. Stamtąd podzieleni na grupki wystartowaliśmy z powrotem do LBNa.
Było fajnie, gorąco i kurząco w terenie, którego dziś mieliśmy dużo.