• Sprzęt Merida TFS 900 SKRADZIONA!!!

IV Lubelska Pielgrzymka Rowerowa na Jasną Górę – DZIEŃ 3

Czwartek, 19 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

Wstaję o 6ej, zimny prysznic z rana na przebudzenie… a za oknem prawdziwa ulewa, znów nie widać świata, czy tak ma być aż do samej Jasnej Góry? Na szczęście tuż przed naszym wyjazdem, ok. godz. 8ej pogoda się poprawia, nawet wychodzi słońce i dziś przez prawie pół dnia fajnie przygrzewa.
Kilka km przed Włoszczową znów dopada nas deszczowa nawałnica, świata nie widać, grad jak ziarnka grochu, kałuże jak jeziora… stoimy więc pod sklepem i przystankiem, każdy tam gdzie może i czekamy, aż przestanie padać. Czekamy tak z pół godziny, po deszczu ruszamy dalej i za chwilę docieramy do Włoszczowej, gdzie w OSiR-ze mamy nocleg. Panie, które nas przyjmują okazują nie mniejszą sympatię niż w ubiegłym roku oraz wyrozumiałość w stosunku do naszych brudnych, mokrych rowerów.
Przed nami wspólna kolacja, i tradycyjny pielgrzymkowy… arbuz – mniam!
A po kolacji konferencja, którą dziś prowadzi ks. Dominik. Kontynuując myśli ks. Pawła odn. Kościoła, mówi o tym, że żadna inna wiara nie jest taki silna jak wiara kościoła katolickiego, bo tylko w niej występują wskrzeszenia. Jeszcze kilka pieśni, błogosławieństwo i idziemy spać ale dziś późno, bo ciemność na sali zapada dopiero po godz. 23.