• Sprzęt Merida TFS 900 SKRADZIONA!!!

IV Lubelska Pielgrzymka Rowerowa na Jasną Górę – DZIEŃ 5

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

To jest dzień duchowy, choć również delikatnie rowerowy. O godz. 9.30 udajemy się na rowerach do Częstochowskiej Katedry, aby spotkać się ze wszystkimi rowerowymi pielgrzymami, którzy jadą tu w ramach VII Ogólnopolskiej Pielgrzymki Rowerowej na Jasną Górę. W katedrze prezentowane są wszytki grupy i okazuje się, że nasza jest najliczniejsza.
Później wspólny przejazd na błonia Jasnej Góry. Jesteśmy eskortowani przez policję. Z błoni wracamy na kwaterę, pakujemy rowery na ciężarówkę – znów mamy w tym temacie przygody, a na godz. 13tą idziemy na uroczystą rowerowo-pielgrzymkową mszę do kaplicy na Jasnej Górze.
Po mszy ok. godz. 15ej wyruszamy autokarami do Lublina, a dokładniej na Plac Zamkowy, gdzie po powrocie czekamy już tylko na nasze rowery.

Pielgrzymka bardzo udana. Myślę, że pomimo niesprzyjającej w większości pogody warto było pojechać i przeżyć tę duchową odnowę. Na V-tą pielgrzymkę, jeśli będę mógł, pojadę na pewno, może już nie sam:-)