Bieszczady 2008. Dzień trzeci:

Niedziela, 24 sierpnia 2008 · dodano: 25.08.2008 | Komentarze 0

Bieszczady 2008. Dzień trzeci: niedziela. "Ciągle pada. asfalt ulic jest dziś śliski jak brzuch ryby, mokre niebo się opuszcza coraz niżej..." jak w pierwszych słowach piosenki Czerwonych Gitar - ciągle padało. W zasadzie obudził nas jesienny deszcz, bo siąpiło cały dzień. Momentami nawet lało, choć może to zbyt duże słowo. Pogoda nas nie rozpieszczała. Ale twardzi byliśmy. Myśl, że trzeba zdążyć na pociąg do Przemyśla na 14.52 i świadomość konieczności jazdy w bezlitosnych warunkach dodały nam motywacji. Jechaliśmy głównie asfaltowymi drogami. Było niesamowicie ślisko. Po godzinie jazdy moje tylne hamulce przestały hamować. Ale chyba właśnie ta beznadziejna przeceiż pogoda, dodała nam tyle dobrego humoru; na każdym postoju niemal umieraliśmy ze śmiechu ciągle komentując swoje zachowania. I tak prawie 5h jazdy w deszczu,i wreszcie przed 13.30 dotarliśmy do Przemyśla. Obiad, spacer po starówce, lody i załadunek do pociągu. Za 4h byliśmy w Lublinie. W wreszcie rozjechaliśmy się w swoje strony. Było super. A za rok robimy Tour de Pologne.