• Sprzęt Author Solution 2007

3dniowy rajd Lublin-Skarżysko Kamienna.

Piątek, 3 kwietnia 2009 · dodano: 06.04.2009 | Komentarze 0

I zaczęło się: pierwszy dłuższy niż jeden dzień wypad rowerowy. Wybraliśmy się na spotkanie z Krakowiakami do Puław, skąd mieliśmy rozpocząć sobotni rajd po Lubelszczyźnie i jak się później okazało po Świętokrzyskiem. Z Lublina pojechaliśmy we troje: Magda, Karola, i ja a do Wojciechowa towarzyszył nam Jurek, który później wrócił do Lubelca. Dalej pojechaliśmy we troje. W Nałęczowie zrobiliśmy mały postój, na kanapkę czy innego Snickersa. Przed nami jeszcze ponad 35km a godzina już późna bo było po 18tej. Więc nie żałowaliśmy i dawaliśmy czadu na naszych obładowanych w sakwy rowerach. Ok 21ej znaleźliśmy się w Puławach w Schronisku Młodzieżowym a po 22ej wyjechaliśmy po Krakowiaków, którzy mieli dojechać do Puław pociągiem. Zajeżdżamy na dworzec otwierają się automatycznie drzwi naszego polskiego terminala PKP Puławy:D a na ławeczce czeka czytając gazetę jakiś gość z obładowanym rowerem jak nasze. To Jarek - warszawski uczestnik naszej wspólnej wycieczki, pogadaliśmy trochę a za chwilę Magda przyprowadziła dwójkę Krakowiaków: Martę, Krzyśka i Katowiczanina Radka. wróciliśmy więc w siedmioro do schroniska rozlokować się i wypić wspólnie domowe winko... i tak minął piątek.