• Sprzęt Author Solution 2007

Popołudniowo-wieczorne rowerowanie...

Czwartek, 21 maja 2009 · dodano: 23.05.2009 | Komentarze 0

... rozpoczęliśmy już tradycyjną ustawką pod LKJem, gdzie stawili się: Kinga, Karola, Wieśko, Jurek, Mariusz i ja. Ku rowerowemu szczęściu dziś prowadził nas Mariusz. A pojechaliśmy tak: Lublin (LKJ)-Zalew Zmeborzycki-Prawiedniki-Osmolice-Krebsówka-Niedrzwica Kościelna-Tomaszówka-Marynin-Stasin-Węglinek-Lublin.
Po drodze mieliśmy już dużo przygód, tzn. kłopotów z rowerem Wieśka, którego mimo wszystko nie opuszczał dobry humor. Całe szczęście problemy zaczęły się już na Węglinku w drodze powrotnej: najpierw odkręciło się dolne kółko w wózku tylnej [przerzutki za 20 m górne i odpadła zewnętrzna blacha wózka przerzutki. Łańcuch utracił naciąg, zero możliwości zmiany biegów, więc prawie jak jazda na ostrym kole. Wiesiek się nie załamywał, i powolutku doturlał się do domku.
W drodze powrotnej udało się jeszcze namówić Magdę na kilka treningowych podjazdów na Wojciechowskiej. Po 50km wcześniej wytrzymałem tylko 6 podjazdów w dobrym tempie, ale i tak warto było. Bardzo udany dzień.