• Sprzęt Author Solution 2007

Moja I wyprawa rowerowa - dzień 7

Poniedziałek, 20 lipca 2009 · dodano: 12.08.2009 | Komentarze 0

Już z rana ok. 8 budzą nas ostro bzyczące komary i inne szerszenie. Twardo robimy śniadanie – płatki owsiane plus konserwa, to już nasz taki tradycyjny poranny posiłek.
Zwijamy nasz obóz i ruszamy w trasę, bo przed nami dziś prawie 120km z ciągle ciężkimi rowerami. I tak jedziemy, co chwilę spoglądając na niebo. Nad nami z lewej czarno, z prawej czarno. Jedynie wiejący wiatr jest w stanie uchronić nas przed krążącą w pobliżu burzą. Dzięki niemu właśnie unikamy deszczu. Momentami wiatr mocno kręci, raz wieje nam w twarz a raz w plecy. Za Sobiborem robimy sobie przerwę na obiad a we Włodawie zajeżdżamy do mojej chrzestnej na nocleg.
Wujek z ciocią ku mojemu wielkiemu pozytywnemu zaskoczeniu czekają na nas z grillem i nie tylko:D I tak czekamy co przyniesie jutrzejszy dzień.

Wólka Krasiczyńska (ok. 600m podjazdu 9%) – Krasiczyn – Ruda Huta – Chełm – Świerże - Uhrusk – Wola Uhruska – Sobibór – Orchówek – Włodawa