• Sprzęt Author Kinetic

V Lubelska Pielgrzymka Rowerowa na Jasną Górę – DZIEŃ 5

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

O 9.15 po spakowaniu i opuszczeniu pokoi noclegowych jedziemy do częstochowskiej katedry, gdzie spotykamy rowerowych pielgrzymów z wielu części Polski, którzy podobnie jak my pielgrzymują w ramach VIII-ej rowerowej Pielgrzymki na Jasną Górę. Modlitwy, prezentacje grup i później pod eskortą policji, wszyscy rowerzyści (a jest nas ponad 1100) docieramy znów na Błonia Jasnej Góry. Tymczasem cała Lubelska grupa wraca na kwaterę zostawia rowery i kieruje się do kościoła na mszę sprawowaną w intencji rowerowych pielgrzymów. Po mszy jeszcze pakowanie rowerów na ciężarówkę, a my do autokaru i busa i ok. godz. 21-ej jesteśmy już na placu Zamkowym w Lublinie.

Aż trudno uwierzyć, ze Pielgrzymka dobiegła już końca. Tyle tygodni oczekiwania... szkoda, że kolejna VI Pielgrzymka dopiero za rok, bo to na prawdę dobrze spędzony czas, przynajmniej jak dla mnie. Gdy tylko będę mógł to na kolejną znów się wybiorę.