• Sprzęt Author Kinetic

V Lubelska Pielgrzymka Rowerowa na Jasną Górę – DZIEŃ 4

Piątek, 19 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

Z Włoszczowej dziś planowo mamy dotrzeć do Częstochowy na Jasną Górę. Bezpośrednio przed ruszeniem w trasę oklaskami dziękujemy „władzom” lokalnego Ośrodku Sportu i Rekreacji za gościnne przyjęcie, odmawiamy jeszcze jutrznię, błogosławieństwo naszych księży przed drogą i ruszamy.

Dziś nam przysłowiowo przypieka słońce. Zanim dotrzemy do Częstochowy, wstępujemy do Sanktuarium Św. Anny w Świętej Annie, krótka modlitwa, chwilę oglądamy kościelne wnętrza i ruszamy dalej, dziś czas nas wyjątkowo goni. Dalej docieramy do Sanktuarium Ojca Pio, gdzie nasi kapłani odprawiają mszę, ale niestety nie jest nam dane tym razem zejść do niższej części by pomodlić się i zobaczyć relikwie o. Pio.

Ruszamy dalej przed nami już blisko do Częstochowy. Dosłownie kilka kilometrów ostatnie zjazdy i podjazdy i jesteśmy na miejscu, na błoniach Jasnej Góry, gdzie odmawiamy modlitwę, robimy zwyczajowe wspólne pielgrzymkowe zdjęcie i kierujemy się na miejsce naszego noclegu.