• Sprzęt Author Kinetic

V Lubelska Pielgrzymka Rowerowa na Jasną Górę – DZIEŃ 3

Czwartek, 18 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

Poranne survivalowe śniadanie, pakowanie i ruszamy w drogę. Na początku ok. 8.30 trafiamy do kościoła parafialnego w Daleszycach na poranną mszę, a po błogosławieństwie startujemy dalej, by wieczorem dotrzeć do słynnej Włoszczowej. Zanim jednak do tego dojdzie, mamy kolejny piękny dzień i znów jeszcze cieplejszy. Dziś już nie mamy takich wzniesień do pokonani jak wczoraj, ale płasko też nie jest. Trochę więcej postojów, zmęczenie daje o sobie znać już bardziej. Ale jedzie się fajnie. Po drodze w naszej grupie Mariuszowi się przytrafia awaria, więc solidarnie zatrzymujemy się – kto może to łata, kto nie musi… je jagody:P
I tak nam fajnie mija kolejny dzień kiedy wreszcie docieramy do Włoszczowej – tradycyjna wspólna kolacja, którą sami przygotowujemy a na deser ogromniasty arbuz:D Po kolacji rozpoczynamy duchową część dzisiejszego dnia – śpiew, nauka rekolekcyjna oraz dyskusja zgodnie z naszym pielgrzymkowym hasłem. No i wreszcie sen, no i znów to chrapanie…:P